wtorek, 11 grudnia 2012

Liebster Awards

Przepraszam, wiem, że nowy miał być już dawno, ale jakoś nie mogę się zebrać...siedzi mi w głowie tylko nie mogę go przelać do worda...proszę o jeszcze odrobinkę cierpliwości:)
A tymczasem zostałam nominowana do Liebster Awards, za co bardzo dziękuję:) Tak więc:

Pytania:
1. Kiedy zaczęłaś interesować się sportem?
Euro 2008 - mecz Polska - Niemcy...nie wiem właściwie czemu, ale dokładnie wtedy to się zaczęło.
2. Lubisz skoki narciarskie?
Średnio...właściwie nigdy ich nie oglądam.
3. Ulubiony serial?
Dr House i Pamiętniki wampirów...nie wiem, który bardziej.
4. Gdzie chciałabyś spędzić wymarzone wakacje?
Lazurowe wybrzeże - Francja.
5.  Ulubiony przedmiot szkolny?
Obecnie żaden, ale na studiach każdy tak ma :P Ogólnie to zawsze kochałam chemię.
6. Język angielski vs. język niemiecki?
Angielski.
7.  Lubisz książki i filmy o tematyce fantastycznej?
Pewnie. Wychowywałam się w końcu na Potterze.
8. Co robisz zaraz po przebudzeniu?
Marzę, żeby móc iść dalej spać;p
9. Kiedy założyłaś swojego pierwszego bloga?
Trzecia gimnazjum, czyli jakieś...6 lat temu.
10. Ulubione warzywo?
Ziemniak.
11. Opisz siebie w 3 słowach.
Uparta, złośliwa, roztrzepana.

To by było na tyle:) Nominuję hmm...


A oto moje pytania:
1. Ulubiony zawodnik Reprezentacji Polski...
2. Komu po porażce Polaków kibicowałaś na Euro 2012?
3. Twój ulubiony sport to...
4. Jaki jest twój ulubiony gatunek literacki?
5. Skąd czerpiesz pomysły na dalszy rozwój opowiadania / opowiadań?
6. Ulubiony aktor/ aktorka...
7. Nienawidzę...
8. Cenię...
9. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
10. Szpinak czy brokuły?
11. Gdybyś mogła być kimś innym przez jeden dzień kogo byś wybrała?

5 komentarzy:

  1. gratulacje... życzę sukcesu i czekam na nn :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację :)
    przy okazji zapraszam na 6 rozdział - http://as-prosto-w-serce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za nominację na pytania odpowiedziałam od razu są w rozdziale Liebster u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na www.stadion-oszalal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam Cię serdecznie na króciutkie opowiadanie "Otuleni ciemnością", całość będzie miała tylko pięć rozdziałów.
    http://otuleni-ciemnoscia.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń